אם אתם מחפשים כרטיס סים נטען ורוצים לדעת איך להטעין אותו, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה אנחנו הולכים להסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על הנושא הזה: החל מרכישת הכרטיס ובחירת החברה הנכונה, ועד למקום אשר בו אתם יכולים לבצע את הטעינה באופן שוטף.

בנוסף, נסביר לכם למי מתאימים כרטיסי סים נטענים, ולמי עדיף לבחור כרטיסים בעלי תכנית של חוזה קבוע. מקווים שתפיקו תועלת מהמידע השימושי הזה!

למי מתאים כרטיס סים נטען?

כרטיס סים נטען מתאים לכל מי שלא משתמש בטלפון הסלולרי באופן אינטנסיבי. אם אתם צריכים את חבילת הגלישה רק לזמן מוגבל, יש לכם אינטרנט אלחוטי בכל מקום, או שכרטיס הסים המדובר הוא כרטיס משני, ממש אין סיבה שתשלמו על חוזה קבוע עם חברת האינטרנט שלכם.

אתם יכולים לבצע טעינה לכרטיס סים לפי ג'יגה בייט לגלישה, אס אם אסים ודקות שיחה. בצורה זו, תוכלו לשלם אך ורק על כמה שאתם משתמשים – ולא שקל אחד יותר.

טעינת כרטיס סים

למי עדיף שלא להשתמש בכרטיס נטען?

אם אתם משתמשים בטלפון באופן אינטנסיבי וזקוקים לחבילה גדולה בכל חודש, יכול להיות שעדיף לכם ללכת על תכנית קבועה ולא על כרטיס סים נטען – זה ייצא לכם משתלם יותר. 

מצב נוסף בו כדאי לבחור בתכנית סלולר קבועה ולא טוקמן, הוא אם אתם נוהגים להשתמש בטלפון בתור מודם נייד באמצעות פתיחת הנקודה החמה (הוטספוט). 

טעינת כרטיס סים לטיסה לחו"ל

אם אתם עומדים לטוס לחו"ל, תוכלו לטעון את כרטיס הסים שלכם בחבילה מתאימה לפי היעד שאתם נוסעים אליו. שימו לב שאם אתם מתכננים נסיעת עסקים או חופשה ארוכה במיוחד, יכול להיות שיהיה לכם עדיף לקנות סים מקומי במדינה אליה אתם מגיעים.

לרוב יהיה ניתן למצוא כרטיסי סים בקיוסקים, חנויות טבק או תחנות דלק. החיסרון היחידי בפתרון זה, הוא שאתם לא יכולים לשמור את המספר הישראלי שלכם לשיחות טלפון. אך אל דאגה – הוואטסאפ יישאר כמו שהיה, עם אותו מספר.

אילו חברות מציעות כרטיס סים נטען (טוקמן)?

טוקמן הוא השם הותיק והמוכר לכרטיס סים נטען. יש הרבה חברות אשר מציעות את השירות הזה – למעשה, כמעט כל חברה ישראלית: פלאפון, סלקום, פרטנר, הוט מובייל, גולן טלקום, 012 ועוד. מומלץ לבחור את החברה לפי המחיר וכן לפי פריסת האנטנות. שימו לב שיש מקומות בארץ עם פחות קליטה לאנטנות מסויימות. 

איך מבצעים טעינת כרטיס סים?

טעינה לכרטיס סים יכולה להתבצע בקלות ובמהירות דרך האינטרנט. דרך מנוע החיפוש שלנו, אתם תוכלו לאתר תוך כמה רגעים את החבילה אשר מתאימה לכם ביותר. וגם אם אתם כבר יודעים מה אתם צריכים, תוכלו לטעון את הכרטיס בקליק אחד ובמחיר המשתלם ביותר. 

האם אני יכול להחליף כרטיס סים ולשמור על המספר שלי?

כמובן שניתן להחליף את כרטיס הסים ולשמור על המספר. כיום, יש חוק אשר מחייב את חברות הסלולר לאפשר לכם לנייד את המספר שלכם, כך שגם אם אתם עוברים חברה תוכלו להישאר זמינים בדיוק כמו קודם. אל תיתנו לאף אחד להגיד לכם אחרת – זה מידע בדוק. 

לטעון את הסים שלכם בקלות – רק באתר סים אונליין

אנחנו באתר סים אונליין מעניקים לקהל הלקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר של איתור והזמנת חבילות של טעינת טוקמן לכלל מכשירי הסלולר, הכרטיסים וחברות התקשורת. נשמח לעמוד לשירותכם בכל מצב – אם יש לכם שאלות, הערות או הצעות לשיפור, פנו אלינו עוד היום ותענו בהקדם.