טיסה לאירופה היא אירוע מרגש ומיוחד וככזה יש להתארגן אליו בהתאם. אז ארזתם מזוודה, יצרתם את מסלול הטיול ואף עשיתם ביטוח חו"ל – כל הכבוד לכם! אבל, זה עדיין לא מספיק ונשאר לכם דבר נוסף לסדר – רכישה של סים לקראת הטיסה.

מכיוון שטיסה אף פעם אינה זולה ומדובר בהוצאה משמעותית, בטח ובטח אם עוד לא הספקתם להתבסס כראוי מבחינה כלכלית, כדאי להוזיל עד כמה שניתן בעלויות שמסביב. כך, תוכלו להקדיש את עיקר התקציב שלכם לטיסה עבור הטיסה והנופש עצמם ולא להוציא חלק ניכר מהם על הארגונים שמסביב.

לכן, כדאי להתכונן מבעוד מועד ולבצע רכישה של כרטיס סים זול לחו"ל עוד בארץ.

כרטיס סים לחופשה באירופה

למה כדאי להזמין כרטיס סים ישראלי לטיסה?

למרות הנטייה לחשוב שיצא יותר משתלם לקנות כרטיס סים מקומי במדינה אליה טסים, בפועל לא בטוח שההתעסקות בכך שווה את זה. כדי לרכוש כרטיס סים מקומי במחיר משתלם יש צורך לצאת משדה התעופה וללכת לאיזור מלא בחנויות, לאתר חנות שמוכרת סים בזול, לבצע השוואות בין החברות השונות, לחכות בתור, לנסות להבין מה המוכר אומר בשפה שקשה להבין ולנסות להבין איזו חבילה מתאימה ביותר לצרכים שלכם מתוך האפשרויות שלא לגמרי הבנתם.

מלבד זאת, אל תשכחו שברכישת סים שאינו ישראלי לא תוכלו לבצע שיחות טלפון ולקבל סמסים – מה שיכול להקל על הטיול שלכם ולאפשר לכם להיות רגועים בידיעה שאתם יכולים להתקשר חזרה לארץ במידה ודברים לא יתנהלו כמתוכנן. כמו כן – לא יוכלו להתקשר אליכם ולשלוח לכם הודעות ואם אתם עובדים במשרדים ומקומות שלגיטימי לחפש אתכם מהם – מדובר בבעיה משמעותית, כזו שכדאי לחשוב עליה מראש.

סים לגלישה בלבד

כמובן, גם אם רוכשים סים ישראלי ניתן לרכוש סים לגלישה בלבד. בעזרת סים זה תוכלו רק לגלוש ברשת סלולרית מכל מקום במדינת היעד שלכם, ללא תלות בוויפי מזדמן ובטוב ליבם של המלצרים במסעדות שתשבו בהם. גלישה מכל מקום תאפשר לכם ניידות וגמישות, כך שתוכלו ליהנות יותר מהטיול שלכם ולהיות רגועים לגבי המשך היום והתכניות.

הזמנת כרטיס סים ישראלי זול

פעמים רבות, ובפרט כאשר מדובר בטיסה למדינות שנחשבות יותר זולות ממדינת ישראל, ישנה הנחה שרכישה של כרטיס סים מקומי תהיה זולה יותר מאשר רכישה של כרטיס סים ישראלי. בחלק מהמקרים המחשבה נכונה – חבילות חו"ל רבות שהחברות הגדולות מציעות יקרות מאוד ואינן מתאימות למי שמעוניין לחסוך בהוצאות.

אולם, קיימת אלטרנטיבה איכותית וזולה משמעותית מאשר דרך החברה שלכם – רכישת כרטיס סים דרך אתר סים אונליין. אתר סים אונליין יציג לכם את האפשרויות הטובות ביותר מבין רשתות הסלולר הקיימות ואת המסלולים שיתאימו לאופי הטיול והצרכים שלכם.

סים אונליין

המטרה של אתר סים אונליין היא לאפשר לכם לבצע טעינת שיחות ולספק לכם דרך להשוות בין חבילות הסלולר השונות לחו"ל של חברות התקשורת כך שתוכלו לבחור את החבילה שמתאימה לכם ביותר - כי יש הבדל אם אתם טסים לטיול של מספר שבועות, לימים בודדים בעיר מרכזית או לנסיעת סקי. 

דרך סים אונליין תוכלו להזמין בקלות ובמהירות תוך השוואה נוחה את הסים הרצוי. לא תצטרכו לדבר עם נציגים בטלפון שינסו לשכנע אתכם להוסיף תכולות יקרות שאינכם צריכים ולא תצטרכו לשרוף זמן יקר בהשוואות בין חבילות שונות בין אתרי החברות.

תוכלו לבחור חבילה עם גלישה מוגבלת או גבוהה מאוד, עם שיחות וסמסים או בלעדיהם ולמשך פרק הזמן המתאים לכם. כמובן, שאם עולות שאלות אתם מוזמנים לפנות לחברה דרך אתר.